Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Εγώ Ανήκω σε Σένα...

της Κάκιας Παυλίδου
 
 
Με ένα κλειδί κατοχής κλεμμένο από τον Καιόμενο Λύχνο


Κόβω τα νομίσματα της Ζωής μου στο Όνομά σου...
σου ανήκει η Σημαία μου
και ο Εθνικός μου Ύμνος...
Το αίμα που χύθηκε στους Πολέμους μου
και τα λάφυρα που κέρδισα
μαχόμενη τη Μοίρα...

Σε ερωτεύομαι
για να έχω μία Πατρίδα να ανήκω,
να μη γυρνώ Φυγάς
μέσα στα Ποιήματα...
να έχουν νόημα οι μάχες που δίνω...

κι εσύ μου λες
ανήκεις στον Εαυτό σου!..

Όμως, μάτια μου..

Όλοι φτιαγμένοι
απ' το ίδιο Κύτταρο...
Κανείς δεν ανήκει Κανενός...
Όλοι ανήκουν σε Όλους,

μα...

οι Ερωτευμένοι ανήκουν πιο πολύ

1 σχόλιο:

  1. Τρέχει μεσα στις χούφτες νεράκι ο Χρόνος,
    μα όσο κι αν μεταβάλλονται οι Ροές
    η Ύπαρξη εξακολουθεί να ανήκει εκεί όπου Αφιερώθηκε με Υπογραφή Ποιημάτων:

    στον Έρωτα......


    ΑπάντησηΔιαγραφή